Specyfikacja Zamówienia – Zaproszenie do składania ofert
I. Zamawiający: Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Autyzmem, ul. Nałkowskiej 11, 42-200 Częstochowa, biuro@spoza.czest.pl, tel. 609-931-783
REGON: 150346624, NIP: 573-22-13-488
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Zaproszenie do składania ofert
III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zapytania jest wyłonienie zleceniobiorcy dostawy i montażu kompletnego systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła (rekuperacja) w budynku Wspomaganej Społeczności Mieszkaniowej. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr. 254/28 w obrębie 0003, Borowianka
Budynek Wspomaganej Społeczności Mieszkaniowej, który nazwaliśmy Niebieskim Azylem, przeznaczony będzie dla 12 dorosłych osób z autyzmem i z niepełnosprawnością intelektualną, z niepełnosprawnością w stopniu znacznym lub orzeczeniem równoważnym.
Budowa Niebieskiego Azylu dofinansowana została ze środków:
1. Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Samodzielność – Aktywność – Mobilność!” Wspomagane Społeczności Mieszkaniowe
2. Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich, Priorytet 1a. Projekt „Wsparcie budowy Wspomaganej Społeczności Mieszkaniowej oraz rozwój instytucjonalny organizacji:
oraz środków statutowych stowarzyszenia.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
- Wykonanie projektu technicznego systemu wentylacji, uwzględniającego specyfikę obiektu (dom dla osób z niepełnosprawnościami) oraz obowiązujące normy i przepisy.
- Dostawę i montaż centrali wentylacyjnej (rekuperatora) o odpowiednich parametrach (przepływ powietrza, sprawność odzysku ciepła, poziom hałasu).
- Dostawę i montaż kompletnego systemu kanałów wentylacyjnych (izolowanych, dopasowanych do potrzeb), nawiewników i wywiewników.
- Montaż niezbędnych akcesoriów (np. filtry, przepustnice, tłumiki hałasu).
- Podłączenie systemu do zasilania elektrycznego oraz sterowników.
- Wykonanie pomiarów i regulacji systemu w celu zapewnienia optymalnej wydajności i komfortu użytkowania.
- Przeprowadzenie szkolenia dla personelu obsługującego dom w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji systemu wentylacji.
- Uruchomienie systemu i wystawienie protokołu odbioru.
- Udzielenie gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia.
IV. Załączniki do oferty:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Aby potwierdzić spełnienie warunku dotyczącego doświadczenia w robotach budowlanych, wykonawca musi złożyć wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub krótszym, jeśli krócej prowadzi działalność) przed upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien zawierać rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania robót, a także podmioty, na rzecz których były wykonywane. Dodatkowo, należy załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie, takie jak referencje lub inne dokumenty, ewentualnie z uzasadnieniem braku dokumentów referencyjnych.
Szczegóły:
Okres: 3 lata lub krótszy:
Wykaz powinien obejmować roboty budowlane wykonane w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli jest krótszy.
Rodzaj, wartość, data, miejsce:
W wykazie należy podać szczegółowe informacje o każdej z robót, w tym rodzaj, wartość finansową, datę wykonania i lokalizację.
Podmioty i dowody:
Należy wskazać podmioty, na rzecz których roboty były wykonywane, oraz dołączyć dowody potwierdzające ich należyte wykonanie. Mogą to być referencje lub inne dokumenty, np. protokoły odbioru, pisemne zlecenia, faktury z zakresem prac, korespondencja e-mail, czy inne dokumenty związane z wykonanymi pracami.
Uzasadniony brak referencji:
W przypadku braku możliwości uzyskania referencji z obiektywnych przyczyn, należy dołączyć inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót.
Ocena spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże wykonanie robót w wymaganym okresie i przedstawi dowody na ich należyte wykonanie
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300 0000 zł. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie poproszony o dostarczenie dokumentu ubezpieczenia przed podpisaniem umowy.
Wymagany okres gwarancji minimum 60 miesięcy.
V. Oferta musi zawierać:
1. Propozycja projektu technicznego (wstępna koncepcja) lub opis proponowanych rozwiązań technicznych wraz z parametrami oferowanych urządzeń.
2. Harmonogram realizacji prac.
zal.nr-1 – oświadczenie o braku powiązań
zał. nr 2 – Klauzula informacyjna
Zał. nr 4 – Ofertę cenową
Oferta powinna być sporządzona na piśmie w 1 egzemplarzu w języku polskim.
Wymagane jest, aby wszystkie strony oferty były spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki oferty.
Podpis pod ofertą, oświadczeniami, ewentualnymi zmianami w treści oferty, kserokopiami z dokumentów stwierdzających zgodność z oryginałem złożyć powinny osoby uprawnione do reprezentowania oferentów .
Oferty należy składać w nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu).
Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres Stowarzyszenie Pomocy Osobom z Autyzmem, ul. Kisielewskiego 49, 42-200 Częstochowa , oraz trzeba ją oznakować dodatkowo napisami: ,,OFERTA – WYKONANIE ELEWACJI – Wspomagana Społeczność Mieszkaniowa w Borowiance -” oraz „Nie otwierać przed dniem 25.07.2025r. godz. 12:30.”
VI. Miejsce i termin składania ofert.
- Podpisaną ofertę w wersji papierowej zawierającą wszystkie załączniki należy przesłać na
adres lub złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. Stowarzyszenie
Pomocy Osobom z Autyzmem, ul. Kisielewskiego 49, 42-200 Częstochowa
(liczy się data fizycznego dostarczania dokumentów).
Miejsce oraz termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa 25.07.2025 o godzinie 12.00 (oferty złożone po terminie nie
będą rozpatrywane).
2. Oferty nadesłane przez placówkę pocztową operatora publicznego będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby „SPOzA”. w ustalonym terminie.
3. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
5. W postępowaniu nie ma możliwości uzupełniania/dosłania dokumentów (np. brakującego
pełnomocnictwa, brakującego podpisu, brakującego załącznika i tym podobnych). Przesłana
oferta powinna być prawidłowo skalkulowana (nie ma możliwości poprawy błędów
rachunkowych), powinna być kompletna (zawierać wszystkie wymagane dokumenty wraz z
podpisami).
VII. Otwarcie ofert.
1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.07.2025, ul. Kisielewskiego 49, 42-200 Częstochowa
VII. Kryteria oceny ofert.
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert. 2. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium cena brutto – 100 %
Pk = stawka najniższa / oferowana stawka x 100 x 100%. Oferta, która uzyska największą ilość punktów i spełnia wszystkie wymogi zapytania
ofertowego zostanie wybrana.
IX. Tryb udzielania wyjaśnień
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Zapytania Ofertowego.
2. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Gabriela Dorożyńska, tel. 609-931-783, biuro@spoza.czest.pl
Zbigniew Belowski, e-mail: techsim@wp.p
X. Ogłoszenie o wyborze ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści na stronie www.spoza.czest.pl
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacja niezależnych od Wykonawcy. Nowe osoby, które miałyby uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
- Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT.
Częstochowa, 07.07.2025
Zatwierdził:. Gabriela Dorożyńska
Załączniki: